Monday, 19 March 2012

result ujian 1!!! arggghh tensen...

holaaa everybdy,,,
sye bru sje dpr result... pergh! mmg gmpk sgt lorh.. yg len sume ok got A and A minus
TAPI!! 4 the 3 subject ADD MT, CHEM AND PHYSICS dpt G waaa!!! :'(
ase mcm nk lari je stu sek ur nk mntk lls kat ckgu
huhuhu sdih sungguh laaa
tp nk wat mcm ne kne la usaha la kan?? haih..
beginilh nsib driku yg mls oh tuhan..
nyanyi jap nk ilgkn tensen hehe...
peace no war!

Wednesday, 30 November 2011

you the one i never 4get

you were there to light my day
you were there to guide me through
from my days now and on
i'll never stop thinking of you
how can i forget all that
when your the one who make me smile
you'll always be apart of me
how i wosh you were still mine
never will 4get the day
how we've met and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here
i know it's me who said goodbye
and that's the hardest thing to do
cause you mean so much to me
and guide the truth for me to you
4 all the things i've done and say
4 all the hurt that i've cause you
i hope u will 4give me baby
cause that wasn't want i meant to do....

kerana terluka

beratnya rasa hati nk melangkah pergi..
tetapi apakan daya aku terpaksa
buat kali terakhir ingin ku mngucapkan
smoga dirimu berbahagia selalu
tentang diriku ini terserah padamu tuhan menentukan
tak perlu kau bertanya kemana kau pergi
pandailah aku menjaga diriku ini
sekali ku melangkah oh biarlah ku teruskan
perjalanan ini walaupun sendirian
hanya tuhan yang tahu duka lara hidupku ini
tak terkata aduhai sayang
ku masih lagi teringat bicara mu yang terakhir
pedihnya hingga menikam kalbu bisanya
selamat tinggal sayangku..selamat tinggal kasihku
aku terpaksa pergi dahulu kerana terluka hati ini
kiranya tempias membasahi jendelamu itulah airmata yg jtuh dipipiku
kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
oh itulah rinduku yang menyebut namamu
setelah kian lama tak jumpa....

Tuesday, 29 November 2011

bosn tk wat pape mluah prasaan jerw la.... :(



Arghhhhh, mengapa sukar sungguh utk ak melupakannya. Terasa sakit,pedihnya di hati ini di saat mahu melupakannya. Disaatnya bersuara berkata meminta maaf, hati aku cair seperti ais yang sedang mencair. Mengapa aku mesti selemah ini terhadap lelaki. Aku bukannya pernah bercinta, berdua juga tidak pernah, tetapi aku sakit sangat mahu melepaskannya. Setelah enam tahun namanya tersemat di hati aku, sebati dengan jiwa aku, tiba-tiba mahu melepaskannya aku rasa sayang sangat. Tetapi bila difikirkan, apa yang aku dapat menunggu cintanya,dirinya seperti orang bodoh, sedangkan dia bersuka ria bersama perempuan yang pastinya cantik, dan berjaya menakluki hatinya. Sejujur-jujurnya aku masih menyayanginya tetapi sampai bila aku harus begini, semua ini akan menambahkan lagi kesedihan yang perlu aku tanggung. Kadang-kadang aku mahu berterus-terang sahaja, tapi aku perempuan, aku ada perasaan malu. Aku cuba untuk berhenti mencintainya, berhenti menunggunya, tetapi bolehkah????. Semua itu bermain di fikiranku. Aku penat mahu mengalirkan airmata demi dia, berapa banyak hati aku telah terluka kerananya, terlalu banyak pengorbanan aku kepadanya. Sebenarnya aku tidak rela mahu melepaskannya, tetapi aku terpaksa, aku tidak mahu perasaan ini terus sebati dalam diriku sehingga memakan diriku sendiri. Aku tidak dapat membayangkan jika dia mengahwini perempuan lalu menjemput ku ke majlisnya, merana  la aku, aku berana cakap aku akan menangis di majlisnya. Memang aku pernah cakap bila dia bahagia aku juga turut bahagia, tetapi itu semuanya di luaran, dalaman aku siapa yang tahu, betapa terlukanya. Aku mahu saja bagi dia baca diari aku, semua luahan hati aku ada tercoret didalam diari itu. Aku tidak mahu mengingati dirinya lagi, aku akan cuba sedaya aku, jika aku tidak mampu aku akan biarkan cinta ini hilang dengan sendirinya. Sehingga ada lelaki yang benar-benar bolehkan aku melupakannya.

simbiosis....... :)

pagi yang indah ini...tersenyum sendiri ciap-miap burung di luar jendela seakan memanggil namamu..
jika ku punya mata nun di atas angkasa, kan ku tengok dikau setiap ketika di mana saja kau berada...
walau di mana pun dikau berada berjalan ats bumi yang tua
akan ku turut serta bagaikan udara simbiosis di antara kita
aku tak pandai mengarang puisi tidak ku pandai bermadah berseni
satu kalimah yang ku seikhlas tahu
hanyalah ku CINTA PADAMU...... :)
Hehehehe... menyanyi plak.. biasa la merindui kat seseorang.. dah dua hari tak mesej sbb
kredit kering huhu..

hati kecilku :(



Rinduku padanya semakin mendalam
Tak teranggung lagi rasanya
Wajahnya sering bermain di fikiranku
Senyumannya sungguh mengasyikkan
Hanya dirimu sahaja yang bisa
Menggetarkan hatiku
Kebahagiaanmu kebhagiaanku jua
Besar mana pun kesilapanmu
Ku tetap anggap itu gurauanmu
Jika kau tidak mencintaiku
Izinkanlah aku mencintaimu
Jika kau tidak sudi merinduiku
Izinkanlah aku menatap wajahmu sebagai pengubat rindu
Jika kau menangis
Izinkanlah aku menyapu airmata mu
Dan jika kau tidak sudi menjadi kekasihku
Izinkanlah aku menjadi sahabatmu...